Spring videre til hovedindholdet

Bestillingssystem - Første ordre

Andreas Soll avatar
Skrevet af Andreas Soll
Opdateret for over et år siden

Denne artikel har til formål at guide dig gennem købsprocessen på vores B2B-webshop.

Når du er oprettet som skolekunde (B2B), åbner der sig en række fordele for dig. Disse inkluderer muligheden for EAN-betaling, fakturabetaling, bedre priser og meget mere. Hvis du endnu ikke har en konto, kan du finde vejledning i denne guide.

VIGTIGT: Inden du begynder at lægge varer i kurven, er det afgørende, at du er logget ind. Ellers vil alle varer skulle lægges i kurven igen.

Du kan logge ind på bestillingssystemet ved at besøge følgende link.

Når du er logget ind og er blevet registreret som B2B-kunde hos LAB3D, vil bestillingssystemet se ud som vist nedenfor, og du er nu klar til at lægge dine ønskede varer i kurven.

Når du har fundet alle de ting, du ønsker at købe, kan du klikke på "Fortsæt til checkout".

VIGTIGT: Du har nu mulighed for at tilføje en reference, hvis du bestiller med EAN. Det er vigtigt, at du noterer det korrekte nummer, der skal tilføjes på fakturaen, der sendes til skolen. Når dette er udfyldt, kan du klikke på "Fortsæt".

Nu kommer du til betalingssektionen. Hvis du mangler en betalingsmulighed (f.eks. EAN), bedes du venligst kontakte os, så vi kan hjælpe med at konfigurere det på din konto. Ellers kan du blot klikke på "Fuldfør", og din ordre er nu på vej.

Besvarede dette dit spørgsmål?